Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

BETALING

I samarbeid med Klarna tilbyr vi betalingsløsningen Klarna Checkout. Klarna Checkout inkluderer betaling med faktura, delbetaling og direktbetaling med kort Visa/Mastercard. Når du oppgir dine opplysninger i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på «Fullfør kjøp» godkjenner du Torinor Sport AS sine Salgsbetingelser.

Klarna Checkout tilbyr muligheten til å velge en personlig kode, kjent som PIN-kode. PIN-koden er et valgfritt tilbud for deg som ønsker ekstra beskyttelse når du e-handler/handler på nett. 

Klarna Faktura er automatisk forhåndsvalgt som betalingsmåte, men du får selvfølgelig benytte deg av direktebetaling med kort dersom du ønsker dette. Alternativene du tilbys kan variere fra kjøp til kjøp.

 

Kortbetaling

Vi tilbyr direktbetaling med kort via Klarna Checkout: Visa og Mastercard. Din korttransaksjon sendes kryptert gjennom Klarna, som er leverandør av betalingsløsningen i vår nettbutikk. Dette gjør at du trygt kan betale uten å være redd for at din kortinformasjon skal komme på avveie. Ved betaling med kort angis kortnummer, kortets gyldighetstid, CVC-kode samt for visse kort også 3D Secure-kode. 

Kortnummer lagres ikke av TORINOR.NO/Torinor Sport AS etter gjennomført transaksjon. Det totale beløpet for din bestilling belastes direkte på din konto. Om vi er utsolgt for en eller flere varer vil beløpet bli refundert av Klarna.

 

Klarna Faktura

Vi tilbyr Klarna Faktura der betalingsfristen er 14 dager. Hvis du velger å betale med faktura påløper det ingen ekstra kostander om du ikke ønsker å forlenge betalingsfristen ut over 14 dager. For å betale med faktura må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

Når du velger å betale med Klarna faktura må du oppgi ditt personnummer. Det blir brukt for å hente din folkeregistrerte adresse. Varene kan ikke sendes til en annen adresse. Dette er for å forhindre svindel. Hvis du ikke aksepterer adressen som hentes opp må du betale med kort. Vi lagrer ikke personnummeret i våre systemer.

Faktura sendes deg fra Klarna på e-post når vi sender ut varene. Ved forsinket betaling vil det bli sendt betalingspåminnelse fra Klarna og/eller inkassovarsel, og lovbestemte gebyrer kan påløpe. Dersom betaling fortsatt uteblir, vil fakturaen bli sendt til inkasso og ytterligere omkostninger vil påløpe. Ved forsinket betaling beregnes lovbestemt forsinkelsesrente.

Ved å velge Klarna faktura får du
• Trygghet til å handle uten å oppgi din kredittkortinformasjon
• Mulighet til å handle gjennom å bare oppgi ditt personnummer
• Mulighet til å se varen før du betaler
• Handle enkelt, trygt og raskt på nettet

Se mer informasjon om Klarna Faktura her.

 

Klarna Konto

Vi tilbyr Klarna Konto som gir deg mulighet til å dele opp betalingen mellom 3 og 24 måneder. For å betale med konto må du ha fylt 18 år, være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i kredittvurderingen som gjennomføres ved kjøpet.

Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling. Når du har signert og returnert kontoavtalen til Klarna sender Klarna deg månedsfakturaen i slutten av måneden. Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned. Du kan betale hele beløpet når du vil, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.

Månedsfakturaen sendes til deg fra Klarna rundt den 20. måneden etter at du gjorde din bestilling. Den sendes alltid ut per post til din folkeregistrerte adresse med forfallsdato 3.- 6. i påfølgende måned. Om du for eksempel handler i desember, får du månedsfakturaen i slutten av januar, med forfall i begynnelsen av februar.

Se mer informasjon om Klarna Konto her.

Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91.

 

Bedrift

Som bedrift må du kontakte oss først for å registrere deg som kunde. Send e-post til post(a)torinor.no med kontaktinformasjon, adresse, org.nr. Når vi har mottatt e-post fra deg, vil vi kontakte deg med mer informasjon.