Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

BESTILLING

Hvordan bestiller jeg?

For at du skal føle deg trygg på hvordan man bestiller/handler i vår nettbutikk, har vi beskrevet kjøpsprosessen som består av følgende punkter:

1. Gå på shoppingtur

Velkommen til shoppingtur på TORINOR.NO. I nettbutikken finnes det flere måter å gå frem på, de enkleste er:
· Surf rundt i de forskjellige kategoriene våre
· Søk i søkefunksjonen etter akkurat det du vil ha
· Filtrer plaggene – etter farge, størrelse, kategori, pris

2. Legg varen i handlevognen

Når du har klikket deg inn på et produkt og bestemt deg for å kjøpe det, og klikker på «KJØP». Da legger varen seg i handlevognen øverst i høyre hjørne på siden.

3. Din handlevogn

Du kan når som helst under shoppingturen enkelt kontrollere innholdet du har lagt handlevognen din ved å klikke på feltet øverst i høyre hjørne der din handlevogn vises. Der kan du se hvor mange produkter er i din handlevogn. Klikk i dropdown menuen på «Til handlevogn». Her kan du endre antall rett i handlekurven, eller ta bort noe som du ikke vil ha lenger. Når du er fornøyd med innholdet, klikker du på «TIL KASSEN» for å komme til betalingssiden.

4. Kassen

Her kan du ved bare noen enkle klikk, avslutte handleturen din på TORINOR.NO. Det gjør du på følgende måte:
- Kontroller handlekurven og at alt er i orden. Her kan du også legge inn en melding til oss. Eller tast inn en Rabattkode.
- Fraktmåte velges automatisk. Vi bruker Bring.
- Betaling: tast inn din e-postadresse. 
Hvis du allerede er kunde vil din kontaktinformasjon bli tilgjenglig her. Kontroller dine kundedata. 
Hvis du ikke allerede er kunde, legg inn dine kundedata (dette er informasjon vi trenger for å vite hvor vi skal sende dine varer).
- Vi bruker Klarna Checkout. Faktura er automatisk forhåndsvalgt som betalingsmåte, men du får selvfølgelig benytte deg i neste steget av direktebetaling med kort dersom du ønsker dette. Alternativene du tilbys kan variere fra kjøp til kjøp.
- Kontroller at alle opplysninger er korrekte. Ved å oppgi dine opplysninger i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på «Fullfør kjøp» godkjenner du Torinor Sport AS, TORINOR.NO sine Salgsbetingelser
- I neste steg kan du velge annen betelingsmåte enn Klarna Faktura.
- Kvittering. Takk for din bestilling, du får et referansenummer og du mottar om kort tid en ordrebekreftelse per e-post. Du kan når som helst se din ordre, spore pakken og se status på varer under Kundesentret ditt.


Om du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte kundeservice så de kan hjelpe deg videre.

 

BEDRIFT:

Som bedrift må du kontakte oss først for å registrere deg som kunde. Send e-post til post(a)torinor.no med kontaktinformasjon, adresse, org.nr. Når vi har mottatt e-post fra deg, vil vi kontakte deg med mer informasjon.